Оплата, доставка та повернення

ОПЛАТА

Оплатити замовлений товар можна декількома способами.

Банківською картою VISA / MasterCard або в Приват 24

Реквізити для оплати прийдуть на пошту або в sms після підтвердження замовлення менеджером. У призначенні платежу потрібно вказати номер замовлення і прізвище, на кого оформлений замовлення. Відправка товару здійснюється після підтвердження оплати день в день, або на наступний день.

Стан замовлення ви можете подивитися в своєму особистому кабінеті. Там будуть збережені всі ваші покупки.

Миттєва оплата через платіжну систему LiqPay

При оформленні замовлення в кошику потрібно вибрати пункт Credit Card / Debit Card (LiqPay). Після вибору цього виду платежу Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату. У призначенні платежу потрібно вказати номер замовлення і прізвище, на кого оформлений замовлення.

Стан замовлення ви можете подивитися в своєму особистому кабінеті. Там будуть збережені всі ваші покупки.

Оплата при отриманні товару на відділенні служби доставки «Нова пошта»

Оплата післяплатою здійснюється при отриманні товару через кур'єрську службу. Дана послуга є платною і її вартість розраховується згідно тарифів кур'єрської служби. Накладений платіж становить 20 грн. + 2% від вартості замовлення.

Оплата готівкою (тільки для Києва)

Оплата кур'єру готівкою відбувається при отриманні товару.

Безготівковій розрахунок

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом: після оформлення замовлення, менеджер магазину електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку (при перекладі необхідно буде сплатити комісію згідно з тарифами банку) або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається разом з товаром.

ДОСТАВКА

Інтернет-магазин gtea.com.ua здійснює доставку по всій території України

Сервіс доставки "Нова Пошта"

Товар доставляється в зручне для Вас відділення «Нової Пошти» по всій території України. Комісію за накладений платіж оплачує клієнт. Накладений платіж становить 20 грн. + 2% від вартості замовлення. Термін доставки: 1-3 дня з моменту підтвердження замовлення.

Вартість: 50 грн.

Якщо сума замовлення перевищує 2000грн то доставка БЕЗКОШТОВНО.

Посилки зберігаються на відділеннях Нової Пошти безкоштовно протягом 4 днів, на 5 день посилки відправляються назад відправнику автоматично. Для оформлення зберігання оплачених посилок на складі (20 грн. / Добу за рахунок одержувача) просимо повідомляти менеджеру по телефону. У разі не отримання замовлень з вини одержувача та її зворотного пересилання відправнику, всі наступні замовлення будуть відвантажені по передоплаті товару і вартості доставки.

Кур'єром по всій Україні

Адресна доставка здійснюється кур'єрами до вказаної адреси по всій території України. Термін доставки: 1-3 дня з моменту підтвердження замовлення.

Вартість:

- Кур'єр Нова Пошта - 50 грн, відправка товарів тільки по передоплаті.

- Кур'єр по Києву - 75грн при сумі замовлення до 2000 грн., Можлива оплата кур'єру.

При замовленні от 2000 грн. доставка по Києву БЕЗКОШТОВНО.

Мінімальне замовлення для доставки кур'єром по Києву 900грн. Всі замовлення менше 900 грн відправляються службою доставки "Нова Пошта" Експрес-доставка по Києву день в день за погодженням з оператором. Вартість 200 грн. Прохання перевіряти товари згідно товарного чека в присутності кур'єра!

Якщо при оформленні замовлення Ви не знаєте, який спосіб доставки вибрати або жоден з них Вас не влаштовує, зв'яжіться з нашим оператором, і він допоможе вирішити проблему.

ПОВЕРНЕННЯ

Відповідно до закону України Про захист прав споживачів, Ви маєте право повернути продовольчі товари неналежної якості в межах терміну придатності товару. Товар неналежної якості - це той товар, який є непридатним для використання за призначенням, бракований товар, товар, який має недоліки (недолік - це порушення обов'язкових вимог до товару), з вичерпаним терміном придатності або доставлений з порушенням цілісності упаковки. Для здійснення повернення Вам необхідно зв'язатися з менеджером нашого інтернет-магазину на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення і повідомити про необхідність повернення товару. Повернення товару та відшкодування його вартості здійснюється протягом тижня.

Відповідно до закону України Про захист прав споживачів Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості або повернути його нам на протязі 14 днів після отримання замовлення. Повернення непродовольчого товару належної якості проводиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид і споживчі властивості, а так само не порушена цілісність упаковки. Для здійснення повернення Вам потрібно зв'язатися з менеджером нашого інтернет-магазину на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення і повідомити про необхідність повернення товару. Повернення товару та відшкодування його вартості здійснюється протягом тижня.

Ми завжди йде назустріч своїм покупцям.